"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 11 mai 2010

Aseară, preşedintele PRM a rostit un important discurs la Bruxelles

" Doamnelor şi domnilor, Preşedintele Organizaţiei Mondiale Athra Kadisha, Marele Rabin David Schmidl, m-a rugat să fiu, citez, "purtătorul lor de cuvînt în Uniunea Europeană", unde ei doresc să fie înfiinţată "o Comisie care să se ocupe de orice reclamaţie referitoare la profanarea terenurilor cimitirelor", iar Tratatul de la Geneva ar trebui actualizat şi ameliorat. Nu voi da exemple concrete şi nu voi învinovăţi pe nimeni - dar am văzut, cu ochii mei, fotografii înfăţişînd cimitire evreieşti unde pasc caii şi vacile pe morminte, am văzut imagini cu plăci tombale transformate în toalete rudimentare, dar am văzut şi catacombe evreieşti, vechi de 2000 de ani, unde sacrele rămăşiţe omeneşti sînt într-o stare deplorabilă, iar în cimitirele care au rămas au intrat buldozerele şi excavatoarele, răvăşind osemintele.
Acesta e un mare păcat în faţa lui Dumnezeu. Holocaustul este o cicatrice tragică pe obrazul umanităţii şi el nu trebuie să se repete nici măcar în miniatură. Eu, unul, mi-am dus copiii în pelerinaj la Auschwitz şi vă rog să mă credeţi că ştiu bine ce vorbesc. Aceşti oameni ne solicită ca Parlamentul European să apere TOATE vestigiile, ale tuturor religiilor, nu numai cele iudaice.
Într-o carte a mea de aforisme am scris că "Biblia e Constituţia Planetei". Fără Biblie, specia umană ar fi trăit, şi acum, în peşteri. "

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Preşedintele Partidului România Mare,
Membru al Parlamentului European
11 noiembrie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu