"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 19 iulie 2010

Pe culmile demenţei!

In noaptea de joi spre vineri (15 spre 16 iulie 2010), preşedintele României, Traian Băsescu, s-a întîlnit cu vrăjitoarea Cati, de la Mărăcineni, căreia i-a dat fotografiile adversarilor săi politici Corneliu Vadim Tudor, Mircea Geoană şi Victor Ponta, pentru a fi reduşi la tăcere prin "magie neagră" (?!)

Comunicat de Presă!

Îmi asum tot ce scriu acum! În noaptea de joi spre vineri (15 spre 16 iulie 2010), după ce a jucat teatrul ieftin al plînsului electoral lîngă sicriul îndrăgitei cîntăreţe Mădălina Manole (de la "Dragă Stolo" la "Dragă Mădă"), făcîndu-se a uita că tocmai el este cel care a creat o psihoză gravă în sufletele artiştilor, lăcomindu-se la puţinii lor bănuţi - Traian Băsescu s-a repezit, ca o nălucă, în puterea nopţii, către... Buzău!


Era însoţit de amanta lui, Elena Udrea, originară din acea zonă. Cei doi au mers cu aceeaşi maşină, precedată de o alta, ambele de la SPP, deci pe bani publici. În jurul orelor 3 dimineaţa, la o intersecţie aflată la intrarea în Municipiul Buzău, "amanţii morţii" erau aşteptaţi de o maşină în care se găsea o vrăjitoare din comuna Mărăcineni, pe nume Cati. Femeia a intrat în maşina oficială. Nu era singură, ci avea în braţe o... găină (?!), cu care se ajuta la vrăji (?!). Unde am mai văzut noi scene din astea? În serialul de groază "Twin Peaks", unde o nebună umbla cu un buştean în braţe, pe care îl legăna ca pe copilul ei. Ne putem imagina această privelişte halucinantă, în puterea nopţii, cu Madam Cocoş în maşină cu... găina! Ce ritual voodoo!
Cei 3 nelegiuiţi au vorbit cca. 20 de minute, timp în care vrăjitoarea Cati i-a făcut o serie de farmece (?!) Bolnavului Naţional, pase magnetice (?!) şi alte prostii de oameni primitivi. Punctul culminant a fost atins atunci cînd Traian Băsescu i-a înmînat vrăjitoarei 3 fotografii: una a mea, una a lui Mircea Geoană şi alta a lui Victor Ponta. Ba chiar i-a spus că problema asta e mai importantă ca sănătatea lui, prin urmare prioritară, şi vrea rezultatele "cît mai repede cu putinţă". Ce fel de rezultate? Farmazoanca să le facă vrăji de "magie neagră" şi ce-o mai şti ea şi să-i reducă la tăcere. În mod concret, în ceea ce mă priveşte i-a cerut: "Să-i iei din glas". Adică ce-o să-mi facă, mă amuţeşte? Îmi taie popa limba? Este incredibil ce se poate întîmpla într-o ţară membră a Uniunii Europene, în anul 2010 după Christos! Acest Băsescu nu numai că e un bolnav psihic periculos, dar el face de rîs ţara asta cum n-a mai făcut-o nimeni, în toată Istoria de 2.000 de ani a acestui popor. Eu tratez cu detaşare şi cu umor delirul obscurantist al acestui alcoolic îmbătrînit în rele, fiindcă un om cu credinţă în Dumnezeu nu poate fi atins de asemenea mizerii - dar mă doare sufletul că ţara a încăput pe mîna unor fiinţe rudimentare, de teapa acestor lepădături. Acelora care mă pot întreba de unde ştiu eu de uluitoarea scenă, le voi răspunde, cu sinceritatea care mă caracterizează: credeţi că o astfel de escapadă, dincolo de miezul nopţii, a şefului Statului, ar fi trecut neobservată de către cei din Serviciile Speciale, care sînt mulţi, unii fiind revoltaţi de asemenea nelegiuiri, ce nu s-au mai pomenit pe meleagurile României? Să nu îndrăznească Băsescu şi ibovnica lui (pentru care şi-a bătut nevasta, ultima oară, chiar cu o... statuetă de bronz, de la Vila Lac 2, de i-a tăiat bietei femei respiraţia!), să pretindă că nu e adevărat ceea ce am scris eu şi vor vedea ce dezvăluiri urmează!

În concluzie, acest Traian Băsescu trebuie băgat, de urgenţă, în cămaşă de forţă, pînă nu dă foc la ţară. Doamne, apără şi fereşte...

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,

Membru al Parlamentului European,
Preşedintele Partidului România Mare
Duminică, 18 iulie 2010, Neptun

http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=7140&format=html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu