"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




miercuri, 23 februarie 2011

Caz de Siguranţă Naţională: este Traian Băsescu şantajat de Marius Ungureanu, aşa cum acuză Vasile Marica?

Săptămîna trecută, la o oră de maximă audienţă, Vasile Marica a organizat o Conferinţă de Presă în care a susţinut că acuzatorul său, Marius Ungureanu, este „un infractor de drept comun, cunoscut consumator de droguri“, care s-ar fi întîlnit la Cotroceni cu Traian Băsescu şi ar fi pus la cale un plan pentru discreditarea sa, în condiţiile în care este unul dintre cei mai vocali lideri sindicali anti-Putere. Mai mult, Ungureanu l-a înregistrat pe Băsescu şi s-ar fi lăudat că acum poate să-l şantajeze pe şeful statului. Ceea ce este o acuzaţie foarte gravă şi ţine de Siguranţa Naţională.



Mai mult, el a susţinut că persoana care ar fi regizat „partida de şah“ împotriva sa ar fi consilierul Sebastian Lăzăroiu, că se simte urmărit de Serviciile Secrete chiar şi în dormitor, fiind supus unor acte de „poliţie politică“, doar pentru faptul că a îndrăznit ca, la o întîlnire la care a participat şi fostul consilier Cristian Preda, să-i atragă atenţia preşedintelui asupra corupţiei din vămi. „În numele cetăţeanului Marica, îi cer demisia preşedintelui, ca să pot să-mi protejez familia. Mă voi adresa ambasadelor UE şi Americii, nu mai sînt în singuranţă, casa mea şi familia mea nu mai sînt în siguranţă“, a declarat liderul Sed Lex. În plus, el a anunţat că în zilele următoare va prezenta în presă dovezi de necontestat care îi certifică nevinovăţia şi probe care vor demonstra că „Regina“ se află în rîndul politicienilor, mai precis al celor care au avut puterea de a face numiri în vămi. De la Cotroceni, replica a venit în cîteva minute de la încheierea Conferinţei de Presă a sindicalistului, evident prin vocea purtătorului de cuvînt Valeriu Turcan. „Toate afirmaţiile domnului Marica sînt minciuni. (...) Nu voi cădea în capcana de a intra în dialog cu acest personaj care este disperat. (...) Nu a existat o asemenea întîlnire, şi domnul Marica nu a fost capabil să prezinte nici măcar un element care să îi susţină afirmaţia“, a spus Valeriu Turcan, apreciind că Marica a dat dovadă de un „comportament mizerabil“, iar minciunile lansate de el s-au încadrat într-o „tehnică ce ţine de arsenalul crimei organizate“. „Nu ştiu nici un lider de sindicat, pe Lincu de la ProLex nu l-am întîlnit niciodată şi cred că mi-a scăpat să-l văd şi la televizor. Culmea, dintre toţi liderii sindicali, cel mai mult îl apreciam pe Marica, mi se părea că joacă cel mai bine rolul de lider de sindicat“, a declarat Sebastian Lăzăroiu pentru Mediafax. De asemenea, într-o intervenţie la Antena 3, Marius Ungureanu a dezminţit toate acuzaţiile lansate de liderul Sed Lex. „Marica lucrează după acelaşi scenariu din 2003, cînd ţipa pe toate televiziunile că preşedintele Ion Iliescu doarme la mine acasă cînd vine la Giurgiu. Nu l-am văzut niciodată în viaţa mea pe preşedintele Traian Băsescu, nu am discutat niciodată cu el şi nu am făcut vreo afirmaţie la adresa lui“.




Ziarul TRICOLORUL, nr 2097 - 23.02.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu