"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 7 mai 2011

După golanii de la A.N.I., i-am dat în judecată şi pe băutorii de gaz ai lui Dinu Patriciu, de la ,,Adevărul" SCONCSUL BĂSESCU ŞI SLUGILE LUI HOAŢE

E clar, Băsescu n-are anvergură de mafiot: el a fost şi a rămas un bişniţar prost. Un adevărat mafiot nu e atît de infantil la minte, nu face atîtea greşeli ridicole, care se pot întoarce împotriva lui. N-am să repet încercările penibile ale acestui derbedeu, de a mă trage, şi pe mine, în mocirla vieţii lui de rahat. Unii l-au făcut pe acest alcoolic ,,porc", mai ales din pricina beţiilor lui animalice, cînd făcea (şi încă mai face!) pe el, fiind cărat cu pătura şi spălat cu furtunul, sau cu duşul. Totuşi, porcul e un animal folositor. Pe cînd acest Băsescu la ce foloseşte? El face numai şi numai rău, distrugînd tot ce atinge. Eu l-aş compara, mai degrabă, cu un ,,sconcs", care duhneşte îngrozitor şi murdăreşte totul în jurul lui, pe o rază de 360 de grade. Astăzi, boschetarul ăsta îmbătrînit în rele a mai născocit ceva pe seama mea: mă face corupt. El, hoţul Flotei, şpăgarul şpăgarilor, mă face, pe mine, corupt. Dacă i-aş da un răspuns, ar însemna că mă pun la mintea lui. Dar ce minte are el? Un creier de marmeladă mucegăită în alcool. Pe golanii de la A.N.I., care au scris, la dictarea lui Băsescu şi a godzilei Kövesi, acele infamii, i-am dat în judecată, cerînd daune de 10 miliarde lei vechi.
Prima şi cea mai gravă eroare a repetenţilor de la A.N.I. este aceasta: ei nu cunosc chiar Legea de funcţionare a A.N.I.! Dacă ar fi cunoscut-o (Legea nr. 144/2007) ar fi aflat ceea ce ştie toată lumea: membrii Parlamentului European NU figurează printre cei care sînt obligaţi să scrie astfel de Declaraţii (Capitolul V - Declararea averilor şi a intereselor). Şi atunci, despre ce vorbesc ei? Conform Legii, aşa-zisele mele Declaraţii NU există, sau sînt nule! Cei doi puradei cu muci la nas, Al. Macovei şi Horia Georgescu, nu pot dovedi, nici în 1.000 de ani, că eu aş fi făcut fals în declaraţii (?!) şi evaziune fiscală (?!). Aşa-zisele ,,dividende" realizate, în 2009, de Editura Speranţa NU există nici ele, firma respectivă fiind pe minus, din motivele cunoscute de toată lumea (prăbuşirea tirajelor, distrugerea difuzării presei etc.). Mai sînt acuzat de către parazitara instituţie A.N.I. că n-aş fi declarat la Fisc nişte cîştiguri obţinute din drepturi de autor, de la Editura Compozitorilor şi Muzicologilor. O altă minciună ordinară, tipică pentru ţigănuşii inconştienţi care conduc A.N.I.: da, cîntecele compuse pe versurile mele sînt difuzate de posturile de Radio şi de Televiziune, dar eu am refuzat să încasez drepturi de autor, şi asta se poate dovedi foarte uşor. Ultima dovadă: anunţul meu, repetat, făcut pe mai multe posturi de Televiziune, conform căruia nu mă interesează banii rezultaţi din interpretarea, de către Daniela Györffi, a cîntecului „Fă-mă, Doamne-o lacrimă".
Se mai minte că n-am trecut în Declaraţia de Avere un cont de 11.654 euro. Trec peste valoarea derizorie a sumei (într-o ţară unde s-au furat sute de miliarde de euro) şi mă opresc la formularea aberantă, de analfabeţi în materie: ,,Domnul Vadim Tudor Corneliu este titularul, conform evidenţelor ING Bank N.V. Amsterdam - Sucursala Bucureşti, a două conturi bancare deschise în Euro şi unul în Lei, cu o valoare totală, la data de 19.10.2009, de 11.654,58 EUR, care nu au fost menţionate în declaraţia de avere completată şi depusă, în calitate de europarlamentar, la data de 19.10. 2009". Aici se vede imbecilitatea incredibilă a celor doi puradei, Macovei şi Georgescu! În primul rînd, conturile în euro conţin salariul meu pe o lună (care nu reprezintă AVERE, ca să figureze în Declaraţia de Avere) şi cheltuielile curente, pentru Biroul Europarlamentar (care, conform normativelor Parlamentului European, NU îmi aparţin mie, ci aşa cum vin, aşa se şi duc, pentru buna funcţionare a Biroului). Cît despre contul în lei, ce să mai vorbesc! Cei doi derbedei or fi adunat euro cu lei? Ce e cu confuzia asta, într-un Comunicat oficial, al unei instituţii ce se pretinde a fi de stat? În realitate, în acel cont erau Zero Lei, Zero Bani - şi asta se poate verifica.
La acest nivel de diletantism şi de dezinformare este întreg Comunicatul A.N.I.: plin de greşeli, de minciuni, de acuzaţii stupide. Fuşereala contra-cronometru cu care s-a redactat (la ordinul lui Traian Băsescu) mizeria respectivă reiese şi din această inepţie: ,,Anterior, domnul Vadim Tudor Corneliu a exercitat, consecutiv, trei mandate de Senator în Parlamentul României (1996-2000, 2000-2004 şi 2004-2008)". Ăştia mi-au furat un mandat, oameni buni! Eu n-am avut 3 mandate de senator, ci 4, primul fiind cel din perioada 1992-1996, cînd am îndeplinit şi funcţia de secretar al Senatului României! Ce credibilitate mai pot avea cei doi ţigănuşi trimişi la furat, prin tramvaiul politicii româneşti, de starostele de hoţi Băsescu?
Este evident că avem de-a face cu o nouă făcătură politică, menită să mă pună la zid pe mine de parcă aş fi furat aceşti bani (?!). Aşa cum am anunţat, am dat în judecată A.N.I., pentru abuz în serviciu şi difuzare de informaţii false, cerînd despăgubiri de 10 miliarde de lei vechi. Poate că, pînă la proces, o să explice numitul Al. Macovei cum a reuşit el, dintr-un salariu de bugetar, să facă acest salt mortal, în propria Declaraţie de Avere: dacă în 2009 avea doar (sic!) 4 case şi 4 terenuri, în 2010 a ajuns la 6 case şi 6 terenuri! Ce bandit neruşinat! O fi el ofiţer acoperit al unui Serviciu Secret, purtînd tehnica de imprimare, pe ,,muşchiul ţigănesc", şi cînd face duş, sîmbăta - dar prea e lacom, prea crede că îşi poate permite orice măgărie! Pretextul handicapatului, că cele mai multe proprietăţi sînt ,,moştenire" de la bulibaşa de ta-su, e de tot rîsul. Ce-o fi ţiganul ăl bătrîn? Sultanul Bruneiului? Bill Gates?
Anunţ, de asemenea, că am dat în judecată şi ziarul „Scînteia", pentru denunţul calomnios apărut, vineri, sub titlul: „Sărac în acte, nabab în realitate". Autori, doi aurolaci cu foamea-n gît: Alex Nedea şi Mihai Mincan. Dar, fireşte, nu ei sînt de vină: tartorul la fosta „Scînteie" (organ al CC al PCR) este un maimuţoi cu capul stafidit, prost ca noaptea şi cu picioarele crăcănate de atîta scris, Grigore Carti-Anus. Nu am timp să mă ocup de acest dobitoc sinistru, zmîngălitor de  cărţi (?!), căruia  mafiotul Dinu Patriciu, şantajat cu puşcăria de Traian Băsescu, i-a lăsat fiţuica respectivă pe mînă, pentru a o pune în slujba „ciumei portocalii". Un lucru vreau să remarc, totuşi: manager la „Adevărul" şi finanţator la „Kamikaze" (foaia jegoasă din care cică s-ar fi inspirat golanii de la A.N.I.) este una şi aceeaşi persoană: Peter Imre, un ţigan ungur, care mă spală de pupături cînd mă vede, dar uite ce guşă de otravă are, uite cum îşi cumpără, el, de la Mafia PDL, libertatea. Jenant şi... periculos, Tetea-Baci! Iată numai cîteva dintre minciunile clocite de acest ziar pe cît de stufos, pe atît de sulfuros:
1) Se minte că eu locuiesc într-o „Vilă de 178 de metri pătraţi, în Cotroceni, primită de la Stat". Adevărul e cu totul altul: în 1990 am făcut  un schimb de locuinţă, în 3 (printr-un anunţ dat la Mica Publicitate, în „România liberă"); în 1996, în temeiul legilor existente, am cumpărat această casă, cu bani munciţi de mine şi de bună intenţie, după  ce am renovat-o din temelii. Aşadar, nu mi-a dat statul nici o locuinţă.
2) Se minte că aş circula cu un Mercedes ML „de la partid". Alo, sînteţi demenţi? De cînd dau partidele politice... Mercedesuri? Adevărul, din nou, este altul: maşina e a Fundaţiei, nu a mea, fiind cumpărată în rate (leasing), banii fiind achitaţi de-a lungul a 4 ani.
3) Se minte că aş fi ascuns, timp de 5 ani (?!), faptul că am încasat sume de bani „de la Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor şi de la firma Clauet 99 SRL, aparţinînd unui fost partener de afaceri, Claudiu Tănăsescu (fost senator PRM)". Ascultă, Anus Carti-Anus, cînd te-a văzut, ultima oară, un doctor de nebuni? Pe furnizorul vostru de informaţii tîmpite, avortonul Codrin Ştefănescu, îl vede, periodic, un astfel de doctor (într-o clinică din Lyon), dar tot degeaba. (În paranteză fie spus, în curînd voi publica un serial despre acest sifilitic congenital pe nume Codrin Ştefănescu; printre altele, lumea va afla ce îmi spunea licheluţa asta, anul trecut, despre vizita pe care le-a făcut-o lui Dinu Patriciu şi S. R. Stănescu, cu care s-a plimbat pe Lacul Snagov, cu barca, pentru a nu fi înregistraţi de Serviciile Secrete, întîmplare care arată cum încearcă micul falsificator şi traficant de opere de artă să îl imite pe stăpînul lui, Cozmin Guşă, acesta încercînd să-l imite pe stăpînul mai mare, Virgil Asztaloş-Măgureanu.) E de prisos să repet că n-am luat, nici un ban, de la acea Uniune de creaţie şi cu atît mai puţin de la „partenerul de afaceri" (?!) Dan Claudiu Tănăsescu.
În concluzie, am dat în judecată şi foaia falită „Adevărul", cerînd despăgubiri tot de 10 miliarde de lei vechi. Dacă există cineva care crede că eu las nepedepsite asemenea abjecţii, înseamnă că nu mă cunoaşte. Aţi văzut cum lucrează borfaşii ăştia? Ei au priceput că eu le stric toate socotelile şi mă acuză, pe mine, de corupţie! Doar-doar s-o prinde ceva. Doar-doar voi pierde timpul cu explicaţii. De data asta, stîrpiturile şi-au făcut harakiri, fiindcă eu nu mă voi lăsa pînă nu le voi distruge. Cine e atît de idiot, sau de naiv, să creadă o asemenea şmecherie de hoţi, care strigă, primii, „Hoţii"?! Şi încă ceva: încă nu te-ai spînzurat, Băsescule?

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Membru al Parlamentului European,
Preşedintele Partidului România Mare
6 mai 2011

http://www.ziarultricolorul.ro/editorial/dup-golanii-de-la-ani-i-am-dat-n-judecat-i-pe--butorii-de-gaz-ai-lui-dinu-patriciu-de-la-adevrul-sconcsul-bsescu-i-slugile-lui-hoae.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu