"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 14 mai 2011

Epistola săptămînii

Domnului Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Preşedintele Partidului România Mare 

Mă numesc Moraru Mihail, am 73 de ani, sînt membru PRM din anul 1991, în prezent domiciliat în Constanţa, Str. Curcubeului, Bl. FC 26, sc. C, etc. 1, ap. 24. De la soacra mea (decedată) posed o medalie din argint (cu panglică lipsă), cu o vechime de aproape 100 de ani. Pe o parte a medaliei se află, în relief, un pod pe care trec trupele române şi pe care este scris: „Din Carpaţi peste Dunăre, în Balcani“. Pe verso-ul medaliei este scris: „În amintirea înălţătoarei biruinţi“ – Carol I – Regele Românilor – 1913.

Domnule doctor, dacă consideraţi că prezintă o valoare pentru colecţia dvs. (ştiu că aveţi o colecţie de documente rare), v-o donez cu cea mai mare plăcere, numai să-mi comunicaţi aceasta.
De fapt, medalia am încredinţat-o d-lui Mircea Stoian, care mi-a promis de mai mult timp că va lua legătura cu dvs.

În speranţa că voi contribui la îmbogăţirea colecţiei pe care o deţineţi, aştept să-mi comunicaţi hotărîrea.
Vă doresc multă sănătate, succes şi biruinţă în tot ce întreprindeţi.

Cu respect,
MORARU MIHAIL, Constanţa

Nota Redacţiei: Din păcate, dl. Mircea Stoian tace ca peştele.

http://www.ziarultricolorul.ro/special/epistola-sptmnii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu