"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 12 iulie 2011

Aseara pe Antena 1 la emisiunea "Un show pacatos" !

Emisiunea poate fi urmarita aici:

http://unshowpacatos.a1.ro/emisiune/Un-Show-Pacatos_3213.html 



3 comentarii:

  1. Domnule Vadim am ajuns la disperare sunt o mama cu doi copii sm probleme foarte mari cu justitia am vazut ca se poate face orice la noi,oameni nevinovati cred ca patesc ce am patit eu .Va rog sa ma ajutati si pe mine eu sunt nevinovata sunteti singura mea speranta care mia mai ramas si va rog sa-mi iertati indrazneala dar sunt la limita puterilor.tel 0747810580 va rog ajutati-ma

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog domnule presedinte am nevoie urgenta de ajutor nu stiu ce o sa se intample cu viata mea si cu a fetitelor mele sunt o mama disperata ,sunt nevinovata in situatia in care ma aflu e nici nu stiu cum sa explic asa ceva nu credeam ca se poate face asa ceva va rog sa ma asculte si pe mine cineva parca nu aude nimeni ceea ce vreau sa spun si ajutorul pe care il cer nu mai stiu ce sa fac am ajuns la capatul puterilor va rogggggggggg

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga frate Roman Dr. Vadim Tudor esti unu unicat adeverat Roman-Patriot, care zice in tot de una numai in interesul de toti romanii si de tara Romania.. In impotriva de toti care sunt in impotriva de Romana-Latina-Istorica-Crestina-Natia cu cultura grandioza Nationala-Romana.. Aicea poate textul meu sa fie sub verificat anonim, este numai posibilitatea de aceasta text verificat, iertata ma. Slobodan Heine, reprezentat de discriminati romanii din Serbia, in Berlin Germania, cu Respect!!!

    RăspundețiȘtergere