"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 30 iulie 2011

Pentru împrospătarea memoriei La postul Cosmos TV, noi mărturii despre femeia-komisar MONICA MACOVEI ÎI BĂTEA ŞI ÎI ÎNJURA PE ARESTAŢI

Diana Radu: Alo? Cine sînteţi şi ce probleme aveţi?

* Interlocutor: Distinsă doamnă, sînt un amărît de pensionar care a fost şef de sală la Gara de Nord. Am fost anchetat, am fost umilit de această individă, pe care am văzut-o că este acum la Drepturile Omului. Ea ne-a bătut în arest femeile, făcea karate, a anchetat dosarul ,,Gara de Nord”, şi-a bătut joc de familiile noastre, nu ne dădea pachete, nu ne dădea schimburi, o umilinţă totală. Şi ea respectă drepturile omului? Nu-i e ruşine? Această imorală, această individă care venea beată în anchetă şi ne bătea, şi ne umilea! Ea a făcut cercetarea penală, ea a intrat în instanţă. Ne-a dat ani grei, soţia mea era bufetieră. Ne aiurea: ,,Spune, domnule, declară!”. Vă rog frumos, cine are curaj să deschidă Dosarul ,,Gara de Nord”, să vedem cîte abuzuri a făcut. Dosarul este la Judecătoria Sectorului 1. Dosar anchetat de Monica Gherghescu, actualmente Monica Macovei.
* Corneliu Vadim Tudor: În ce an a fost, domnule?
* Interlocutor: 1985.
* Corneliu Vadim Tudor: Vă cer prea mult dacă vă rog să ne spuneţi numele dvs.?
* Interlocutor: Nu, că am copil, şi mi-e frică. Şi acum mi-e frică de această individă. Dar există Dosarul. Oamenii ar veni să declare.
* Corneliu Vadim Tudor: Dar în ce calitate domnişoara procuror, pentru că tatăl ei, colonel de Securitate…
* Interlocutor: Da, Gherghescu o chema.
* Corneliu Vadim Tudor: Gherghescu a fost colonel de Securitate. Din vechii securişti ies antisecuriştii şi anticomuniştii de azi. În ce calitate a anchetat ea atunci?
* Interlocutor: Procuror la Sectorul 1, care răspundea de Miliţia TF.
* Corneliu Vadim Tudor: Deci ea era procuror la Sectorul 1?
* Interlocutor: Şi răspundea de Miliţia TF.
* Corneliu Vadim Tudor: Cine le-a bătut pe femeile de acolo?
* Interlocutor: Dumneaei.
* Corneliu Vadim Tudor: Monica Macovei?
* Interlocutor: Ca să recunoască. ,,Bă, te omor! Îţi dau ani de puşcărie, ca să recunoşti!” Toţi ăia, săracii, au recunoscut, au scris ce le dicta ea. Inclusiv mie mi-a dictat.
* Corneliu Vadim Tudor: Am o rugăminte. Ce spuneţi dvs. acum ar putea fi mai mult decît important. Am înţeles bine cînd aţi spus că ea, personal, le-a bătut pe femei?
* Interlocutor: Şi pe mine, mi-a dat palme. Ne pălmuia, eu sînt un om înalt, la 1,80, dar eram om în vîrstă, cu părul alb. Mi-a dat palme această individă.
* Diana Radu: Am senzaţia că vorbeşte despre personaje din filme…
* Corneliu Vadim Tudor: Dragă Diana Radu, eu ştiu biografia ei. Ea a răspuns de ,,Gara de Nord”, şi uneori bea acolo cu Miliţia pînă la 2-3 noaptea, mai făceau ei şi alte năzbîtii, cum spune Diderot în piesa ,,Nepotul lui Rameau”, jucată de Marin Moraru şi de Gheorghe Dinică: ,,Porcărele cu intelectualii”.
* Diana Radu: Deci nu era tocmai o femeie…
* Corneliu Vadim Tudor: Ea cînd o ia pe ulei nu mai ştie nici cum o cheamă, muşcă pahare. La Costineşti, anul trecut, a spart nu ştiu cîte pahare! Are obiceiuri de-astea greceşti. Numai grecii sparg aşa, ai văzut în ,,Zorba Grecul”. Eu ştiam că ea ancheta în ,,Gara de Nord”, dar nu ştiam că a bătut oamenii.
* Interlocutor: În arestul Miliţiei TF, de pe Calea Griviţei, sau Giuleşti. În arestul de la Giuleşti ne scotea noaptea în anchetă, ne bătea femeile. Ea bătea femeile, că ea era karatistă.
* Valentin Dinescu: Îi dau numărul de telefon, să mă sune mîine.
* Diana Radu: Da, da, da, avem şi numărul dumnealui în regie, îl veţi primi. Aţi fost condamnat, aţi primit o…
* Interlocutor: Nu ştiu, 4 ani. Nici nu mai ştiu cît. Am ieşit cu Decretul lu’ amărîtu’ de Ceauşescu.
* Corneliu Vadim Tudor: Aşadar, Monica Macovei bătea bărbaţi şi femei!
* Diana Radu: Nu vă mai întreb şi motivele pe care le-a…
* Interlocutor: Luam ciubuc, luam bacşiş. Acum bacşişul e la ordinea zilei, ei au luat şpagă milioane, şi noi luam 2 lei de la chelneri.
* Corneliu Vadim Tudor: Ce ar merita ea, care are în Declaraţia de Avere 3 case şi 3 pămînturi, la Vama Veche, pe malul Mării? Vă daţi seama ce valoare au pămînturile acelea?
* Interlocutor: Luam şi noi 2 lei, lăsaţi la nota de plată, pour boir-ul acela, pe care îl dă toată lumea.
* Corneliu Vadim Tudor: Stimate domn, aţi lăsat telefonul dvs. în regie?
* Interlocutor: Da.
* Corneliu Vadim Tudor: Atunci, veţi fi contactat de domnul senator. Domnul Dinescu este secretarul Comisiei Juridice a Senatului. El vă va căuta mîine, sub protecţia anonimatului, fiindcă aveţi copii. Pentru că ce ne spuneţi este foarte grav.
* Interlocutor: Mulţumesc foarte mult. Sînt pensionar, sînt vai de capul meu.
* Corneliu Vadim Tudor: Ce ne spuneţi confirmă ce ştiam eu – mai puţin bătăile. Femeie să dea în bărbaţi  nu s-a prea văzut.
* Eugen Mihăescu: Domnule preşedinte, dădea cu scrumiera în oameni. Lua scrumiera şi zbang cu ea în capul oamenilor.
* Corneliu Vadim Tudor: Aşa zbir era?
* Eugen Mihăescu: Sigur că da.
* Corneliu Vadim Tudor: Şi acum face pe mironosiţa, europeana lui Franco Frattini?
* Eugen Mihăescu: Sigur că da. Eu am mărturii, cum are şi dînsul.
* Corneliu Vadim Tudor: Te-a nimerit şi pe tine?
* Eugen Mihăescu: Da, mă nimerea, dar nu m-a prins.
* Diana Radu: Spuneţi-ne dacă mai aveţi oameni, colegi dintre cei…
* Interlocutor: Cred că toţi ar declara, dar le e frică.
* Diana Radu: Dar ţineţi legătura cu aceste persoane?
* Interlocutor: Nu ţin. În dosar sînt condamnaţi 40-50 de oameni, domnilor.
* Diana Radu: Probabil că a făcut ceva cursuri de karate, s-a pregătit, a avut o experienţă, a împrumutat de la tatăl ei.
* Corneliu Vadim Tudor: Eu ştiu că procurorii mai băteau. Personal, eu sînt împotriva violenţei fizice, de-aia poate s-a sublimat această chestiune în violenţă verbală, de pamfletar.
* Diana Radu: Vorbim de anii dinaintea revoluţiei.
* Interlocutor: ’85-’86, nu mai ţin minte. În ianuarie ne-a arestat, parcă. Da, că ne-a eliberat în ’88, cu Decretul lui Ceauşescu.
* Eugen Mihăescu: Aşa făcea, era foarte violentă. Omul are dreptate.
* Corneliu Vadim Tudor: Stimate domn, în calitatea mea de vicepreşedinte al Senatului voi cere oficial la Parchetul General acest dosar. Redeschidem această anchetă, să vedem şi noi, pentru că este un abuz foarte grav. Eu înţeleg: dacă cineva a greşit, să plătească în faţa Legii, dar să nu fie umilit, să nu fie umplut de sînge.
* Interlocutor: Domnule preşedinte, 12 ani i-a dat şefului meu Petre Victor. 12 ani pentru luare de mită: 2 lei la bacşiş!
* Corneliu Vadim Tudor: Atunci cît ar trebui să le dăm noi ăstora, domnule, care au furat o ţară întreagă?
* Interlocutor: 150 de mii de ani să le daţi!
* Corneliu Vadim Tudor: Anticomunista noastră de azi, care a vrut să fie comisar european.
* Interlocutor: Sigur că da, şi drepturile omului. Ea, care nu ne dădea pachete, nici ţigări în arest.
* Corneliu Vadim Tudor: Cam la ce oră din noapte vă scotea la bătaie? Ştiţi bancul ăla: vă bătea manual, sau la maşină?
* Interlocutor: Şi manual, s-o ia dracu’ de nemernică!
* Corneliu Vadim Tudor: V-a dat ea palme?
* Interlocutor: Palme, da, sînt un om cît casa.
* Corneliu Vadim Tudor: Muierea asta?
* Interlocutor: Da.
* Corneliu Vadim Tudor: Dar cum vă vorbea? Dădea ceva şi pe guriţa ei delicată?
* Interlocutor: Aaa, ea zicea că a fost şefă de promoţie! O golancă! Ce ne povesteau miliţienii! Că pe urmă ne povesteau miliţienii ce făcea ea, pe acolo, pe la Miliţia Gării de Nord.
* Corneliu Vadim Tudor: Vă insulta verbal?
* Valentin Dinescu: Înjura de-a dreptul!
* Corneliu Vadim Tudor: Vă drăcuia, vă înjura?
* Interlocutor: Vai de mine, în toate felurile.
* Corneliu Vadim Tudor: Aha, asta era la gura ei? Înseamnă că eu am făcut bine azi în Senat. V-am răzbunat.
* Interlocutor: Ce să mai zic?
* Diana Radu: Nu vă mai întreb ce viaţă aveţi ca pensionar astăzi.
* Interlocutor: Ce să mai zic, după ani de puşcărie? Mi-a dat 5 ani mie. Dar pot să vă dau numărul de Dosar, că am numărul acasă, să-l caut.
* Corneliu Vadim Tudor: Îl voi ruga pe domnul senator Valentin Dinescu să se ducă la Parchet. Noi vă mulţumim pentru curajul de a retrăi această dramă, fiindcă e atît de neplăcut ce aţi trăit şi ce vedeţi astăzi, pe cineva care îşi dă la întors biografia, intră în ceea ce noi, în ,,România Mare”, încă din 1990, numeam ,,Marea Năpîrlire”. Cei mai răi anchetatori, politruci, securişti, miliţieni – au devenit monarhişti, anticomunişti, antisecurişti!

(Fragment din emisiunea ,,Ajutorul Creştin”,
difuzată de postul Cosmos TV marţi, 13 februarie 2007)
(Text reprodus din „România Mare“,
nr. din 23 februarie 2007)

http://www.ziarultricolorul.ro/special/pentru-mprosptarea-memoriei-la-postul-cosmos-tv-noi-mrturii-despre-femeia-komisar-monica-macovei-i-btea-i-i-njura-pe-arestai.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu