"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 5 iulie 2011

Un ţepar şi un poponar, care încearcă să scape de puşcărie: interlopul Cezar Marin



Comunicat de Presă



Referitor la aberaţiile debitate de numitul Cezar Marin, care pretinde că eu l-aş fi semnat în fals (?!) şi mi-aş fi însuşit salariul lui pe 2 ani (?!), mă văd nevoit să fac următoarele precizări:

1) Acest individ e fiul generalului S.I.E. Ion Marin, decedat, în condiţii suspecte, în urmă cu cca. 10 ani. Din respect faţă de memoria acelui om, pe care l-am cunoscut, eu l-am angajat pe fiul lui ca asistent local.

2) Ulterior, aveam să aflu biografia individului: interlop, proxenet, homosexual, ţepar. De două ori l-am dat afară şi tot de atîtea ori l-am reprimit, din milă, la rugămintea unor cunoştinţe. „Lanţul slăbiciunilor", al lui Caragiale.

3) Ultima oară am decis să-l elimin, definitiv, după ce secătura şi-a serbat ziua de naştere la un restaurant din Bucureşti (în numele meu, fără ca eu să fiu informat!), dar a plecat fără să plătească - şi acum mai are o datorie de aproape 8.000.000 de lei.

4) Acum, micul golan e urmărit penal pentru înşelăciune (i-a tîlhărit pe nişte greci, jefuindu-i de 100.000 de euro - ancheta se desfăşoară la Parchetul Sectorului 5) şi se poate deduce lesne că acesta e „preţul" cu care încearcă să scape de puşcărie: debitează cele mai scelerate minciuni despre mine. Nu exclud nici posibilitatea ca el să-şi negocieze libertatea, fiind unul dintre prietenii lui Cătălin Voicu. De altfel, voi publica, în curînd, „cazierul“ derbedeului.

5) N-are rost să mă pun la mintea acestui handicapat şi să resping tîmpeniile lui - îl voi da în judecată şi verdictul nu poate fi decît unul singur: ani grei de puşcărie pentru calomniator, care nu poate dovedi, nici în 1.000 de ani, fabulaţiile lui de om nebun. E de prisos să mai spun că eu nu mă ocup de plăţi şi de salarii, ci se ocupă echipa mea de consilieri. Haimanaua C. Marin şi-a primit toate salariile, deşi n-a muncit nici măcar o zi.
În concluzie, la cîte lichele am cunoscut în viaţa mea, ce mai contează una în plus? Asta e „facerea de bine la români".



CORNELIU VADIM TUDOR,

Membru al Parlamentului European,
Preşedintele Partidului România Mare
4 iulie 2011

http://www.ziarultricolorul.ro/comunicate-de-presa/un-epar-i-un-poponar-care-ncearc-s-scape-de-pucrie-interlopul-cezar-marin.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu