"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 17 septembrie 2011

ANAFURA MĂ-SII DE CHIOR... ANAF a pus ochii şi pe Corneliu Vadim Tudor

Preşedintele Partidului România Mare, europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor, are probleme cu Fiscul. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) cere falimentul Editurii „România Mare”.
ANAF a deschis această acţiune din cauza datoriilor de 400 de milioane de lei vechi pe care le are editura lui Corneliu Vadim Tudor. „E vorba de încă o încercare disperată a «poliţiei politice» de a mă reduce la tăcere, de a închide gura celor două publicaţii ale mele, «România Mare» şi «Tricolorul»”, a spus Vadim Tudor. Europarlamentarul crede că în spatele acţiunii ANAF se află chiar preşedintele Traian Băsescu. „Eu am fost informat încă din august de ordinul dat personal de Traian Băsescu pentru hărţuirea mea“.
„În numărul din 26 august al publicaţiei «România Mare», pe pagina I scrie: «Băsescu le-a dat poruncă slugoilor de la DNA, ANAF şi Ministerul Finanţelor să îl scoată pe Vadim evazionist fiscal şi infractor».
E o hărţuială politică rudimentară, tipică pentru acest regim aberant”, a precizat Corneliu Vadim Tudor la Realitatea TV.

GEORGE TĂRÂŢĂ

http://www.ziarultricolorul.ro/special/anafura-m-sii-de-chior-anaf-a-pus-ochii-i-pe-corneliu-vadim-tudor.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu