"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 24 septembrie 2011

Strigoii de la miezul nopţii - VIDANJA OTV CONTINUĂ SĂ REVERSE ÎN CASELE OAMENILOR CELE MAI SCÎRBOASE DEJECŢII!

În spaima lui patologică faţă de o nouă arestare şi luat la întrebări de Dorin Cocoş cu privire la cheltuirea a 1,5 milioane de euro, sponsorizare băsistă - numitul Dan Diaconescu a pripăşit în latrina OTV cele mai sifilitice gîngănii. După ce curva îmbătrînită în rele Daniela Buruiană a delirat, miercuri, că eu aş bea pînă mă cară oamenii mei în spate, iar şoferul analfabet şi traficant de minori Cezar Marin a făcut spume la gură că eu aş avea o avere de 30.000.000 de euro - joi seară a fost rîndul altor handicapaţi să mă muşte de fund. În primul rînd, bătrînul impostor Voicu Zdrenghea, fost miliţian şi şef la Paşapoarte în Bucureşti, dat afară, prin 1985, fiindcă a falsificat documente, dementul care în urmă cu cîţiva ani, intrase în direct, telefonic, la emisiunea „Naşul", de la B1 TV, dîndu-se drept generalul de Securitate Aron Bordea; după cîteva minute a telefonat, însă, adevăratul general Bordea şi l-a demascat pe impostor, demontînd acuzaţiile lui stupide, cum că eu aş fi colaborat cu Securitatea. Ei, bine, acest dement cu nume care zgîrie timpanele, Zdrenghea, a debitat, joi, la OTV, aceeaşi porcărie, pretextînd că eu aş fi scris un Angajament la Securitate, cu numele „Vali". Minciuna a fost susţinută şi de un alt parazit din studio, Eduard Dumitraşcu. În realitate, aceea e o făcătură veche de vreo 14 ani (din 1997), fabricată din ordinul personal al lui Emil Constantinescu, în Laboratorul de plastografie al S.I.E., iar cel care a încercat (fără succes) să imite scrisul meu, locotenent-colonelul Petre Pavel, s-a prezentat ulterior la o Conferinţă de Presă a PRM şi a divulgat toată diversiunea.
Dar, nu acesta e lucrul cel mai important, ci delirul aceluiaşi psihopat incult, Voicu Zdrenghea, că eu aş fi trăit cu... Elena Ceauşescu (?!). Ştie el, un fost cadru de nădejde al Şcolii de Miliţie şi Securitate de la Băneasa! Ce idiot! Dar de ce s-a oprit aici? De ce nu a demascat şi „relaţiile amoroase" pe care le-am avut cu Doamna Chiajna, Mata Hari, Miţa Biciclista, Roza Luxemburg, Dolores Ibarruri, Ana Pauker, Olga Bancic, Gizela Vass?
Un alt descreierat este un oarecare Topală. Am înţeles că ar fi fost membru PRM, pe la un sector al Capitalei. Era, şi este, atît de obscur, încît nici numele complet nu i l-am ştiut. Acest dobitoc sinistru a pretins, tot joi, la OTV, că eu, Vadim Tudor, aş fi cerut sume de bani pentru a face senatori, deputaţi, consilieri. Trebuie să fie cineva nebun de legat să susţină o asemenea mizerie! Eu să cer bani candidaţilor, cînd aproape toată leafa mea - de senator şi, mai apoi, de parlamentar european - am pus-o la dispoziţia partidului? Acest golan pe nume Topală a mai făcut o porcărie: a citit un pasaj dintr-o aşa-zisă cărţulie de memorii ale lui Corneliu Coposu, din care reieşea că, la începutul anului 1990, eu aş fi fost molestat (?!) în sediul PNŢCD. Fie că bătrînul Coposu era foarte ramolit, fie că „ziarista" care i-a consemnat refulările, ţărănista talibană Doina Jela, a fabulat - lucrurile au stat cu totul altfel: eu m-am dus la sediul PNŢCD, însoţit de fratele meu, pe atunci colonel MApN., pentru a-i spune lui Coposu că sediul ţărănist de pe Str. Dr. Staicovici îmi fusese atribuit mie, în anul 1989, de către Primăria Capitalei, pentru a mă muta aproape de tatăl meu, după moartea mamei; cît despre pretinsa bătaie, e de rîsul curcilor! De altfel, diplomatul Pavel Suian a fost martor şi a restabilit adevărul, în paginile „României Mari".
În concluzie, am să-i dau în judecată şi pe cei trei imbecili, Voicu Zdrenghea, Ovidiu Topală şi Eduard Dumitraşcu, solicitîndu-le în instanţă (în solidar cu OTV) cîte 10 miliarde de lei vechi, daune morale. În ceea ce-l priveşte pe Dan Diaconescu, el a minţit ca un porc, zicînd că aşteaptă să intre şi preşedintele PRM, în direct, să explice - da, am încercat să intru, telefonic, în legătură cu strigoii cu pricina, am dat SMS-uri şi lui Dan Diaconescu, şi lui Florin Condurăţeanu, dar cei doi au făcut pe mortu-n păpuşoi. Aşa că l-am dat şi pe Dan Diaconescu în judecată, solicitînd aceleaşi daune. Încep să-i dau dreptate Dianei Voiculescu, adevărata stăpînă a OTV, care, nu demult, şi-a scos un pantof cu toc din picior, s-a repezit la partenerul ei şi a ţipat: „F...... morţii mă-tii, dacă-ţi trag una cu pantoful ăsta îţi scot ochiul!". Frumoasă scenă, realizată de o fată mititică, dar iute la mînie ca Diana, zeiţa vînătorii! Abia atunci ar fi semănat Diaconescu ci idolul lui, Pazvante Chiorul.

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Membru al Parlamentului European,
Preşedintele Partidului România Mare
23 sept. 2011

http://www.ziarultricolorul.ro/comunicate-de-presa/strigoii-de-la-miezul-nopii-vidanja-otv-continu-s-reverse-n-casele-oamenilor-cele-mai-scrboase-dejecii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu