"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Pomul de Crăciun - Cîntec pentru vocea Mirabelei Dauer


I.  Mi-aş da şi viaţa pentru tine
   Eu nu pun preţ pe viaţa mea
   Aş da orice să-ţi fie bine
   În lumea asta tot mai rea.

Refren:    Pomul de Crăciun
                   E un înger bun
                   Ce va lumina
                   Revenirea ta.
                   Mi-e atît de dor
                   Fără tine mor
                   Ninge liniştit
                   Bine ai venit!


II.   Ce Sărbători de Iarnă triste
      Ne este dat să mai trăim
      Mă rog iubirea să reziste
      Şi bradul să-l împodobim.


CORNELIU VADIM TUDOR
17 nov. 2011,
text scris în avion, între Strasbourg şi Bucureşti

 Ziarul TRICOLORUL, nr 2323 / 19.11.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu