"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




joi, 15 decembrie 2011

Astăzi, începînd cu orele 17,45 - pe Antena 3 !


LA ÎNCHIDEREA EDIŢIEI


Astăzi, începînd cu orele 17,45, preşedintele PRM va fi invitatul Alessandrei Stoicescu, la Antena 3. Cine ratează această emisiune e cel mai neserios om de pe suprafaţa mapamondului mondial, ca să nu zicem chiar o zdreanţă, o hahaleră etc.

Ziarul TRICOLORUL, nr 2345 / 16.12.2011

7 comentarii:

  1. Cum ar fi aratat Romania fără supercaterinca din decembrie 1989?

    Din datele furnizate de Institutul Naţional de Statistică din Cluj, rezultă următoarele date: populaţia României la 1 decembrie 2011 – 35.521.486 locuitori, forţa de muncă ocupată : 19.326.431 persoane, speranţa de viată : 86 de ani, pensia medie în echivalent 2.478 euro, pensia minimă pentru 25 de ani vechime neintrerupta : 1976 euro, raportul dintre salariul cel mai mare şi cel mai mic : 1/6, numarul de medici la 1.000 de locuitori 8, venitul mediu pe cap de locuitor 23.243 euro/an, nivel de dezvoltare economică : locul trei în lume după Elveţia şi Germania, balanta de plati pozitivă + 22 md euro/an (în echivalent), rezerva BNR 255 md euro, debite de incasat de la terţi 59 md euro, datorie externă O, încasări din turism : 38 md euro, încasări din agricultură : 25 md euro, încasări din industrie 178 md euro, incasari din servicii 56 md euro, nivel de impozitare la 1.000 euro venit sub 3%, total impozite medii 8%, avere naţională 55.877 md euro, excedent bugetar + 13% pe an, flota navală fluviala şi maritimă : locul 2 în lume, producţia de avioane de transport locul 3 in lume, producţia de tractoare : locul 1 în lume, producţia de automobile şi autoutilitare locul 4 în lume, transportul electrificat şi cu metroul în toată ţara, producţia de anvelope auto : locul trei în lume, executarea de locuinţe din beton şi cărămidă : locul doi în lume, executarea de drumuri, apeducte, viaducte, tuneluri şi baraje din anrocament şi beton armat : locul unu în lume, gradul de ecologizare al transportului 55%, numărul de turişti cazaţi în Romania 145 de milioane, laureaţi ai premiului Nobel 16, producţia de laseri industriali : locul trei în lume, producţia de diamante de sinteză : locul doi în lume, exploatări aurifere în lume : locul trei, depozite medii bancare ale populaţiei pe cap de locuitor : 16.000 euro, părţi sociale acţiuni la populaţie / 2.700, întreprinderi cu producţie de peste 10 miliaone de euro : 2.700, micriontreprinderi: 355.000, salariul unui ministru 12.780 euro, salariul mediu al unui mincitor : 2,766 euro, număr de someri la 100.000 de locuitori 0, 001 %, procent creştere populaţie 3% pe an, investiţii directe de capital românesc în strinătate : 355 md euro, din care plasamente financiare la FMI şi BERD 208 md euro, nivel dobandă încasat de stat 8% pe an, dobânda la creditele populaţiei pentru privatizare 1,5% pe an, dobânda la achiziţionare de bunuir de larg consum: 1,75 %, costuri de şcolarizare, sănătate, perfecţionare, cultură, etc. sunt suportate de stat, studenţi străini care studiază în Romania : 8,5 milioane din care 800 mii din USA şi Canada, număr de cosmonauţi lansaţi pe orbită de Romania 54, sateliţi romaneşti de comunicaţii 56, sonde spaţiale pe Venus, Marte şi Jupiter, lansareau unui telescop tip Deceneu (cel mai mare din lume) în jurul orbitei circumlunare.
    Dacă se compară cu actuala situaţie economică, acum când avem 156 md euro datorie externă cu industria, agricultura şi comerţul destructurate, fără resurse minerale, fără unelte agricole, echipamente şi utilaje, cu o populaţie de 13.256.311 locuitori existenţi în ţară la 1 decembrie 2011, se vede diferenţa. Aici nu este vorba de sisteme politice sau economice, ci de un veritabil război economic îndreptat împotriva poporului român, cu concursul unor personaje politice ce au în intenţie destructurarea Statului Român şi alungarea locoitorilor sau mai grav, eliminarea fizică a populaţiei Romaniei, prin Genocid şi Holocaust. În perspectiva noilor alegeri, vom vedea cum vor sancţiona votanţii aceste discrepanţe enorme dintre starea actuală a naţiunii şi locul unde trebuia să fie Romania fără revoluţionari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Criza de autoritate financiară a unor monede naţionale, şi demonetizarea
    Teoria şi practica asupra dezvoltării societăţii umane în timp a dovedit limitele la care pot ajunge utilizarea speculativă a unor monede, şi riscurile semnificative în calea progresului şi a bunăstării generale. Nu este suficient ca într-o comunitate evoluată să existe câţiva superpotenţi din punct de vedere financiar, marea masă să aibă surse financiare de azi pe mâine, iar un număr semnificativ de cetăţeni să nu aibă minimul de resurse de subzistenţă sau de coexistenţă. Inegalităţile de disponibilităţi monetare a generat şi generează în continuare stări de conflicte perpetue dintre diferite categorii sociale, care în timp pot fi amplificate prin accentuarea veracităţii şi a modalităţilor speculative de îmbogaţire fără o justă cauză a unor personaje în general certate cu legea. Dacă iniţial, cei care au admis emiterea de monede pe suport metal, hartie sau mai nou din plastic, dar si a cardurilor, au considerat că acest fapt va avea un efect benefic asupra structurii modului de producţie, respectiv: producţie, repartiţie, schimb şi consum. Iniţial s-a obţinut un progres şi o monernizare a schimburilor, înlocuindu-se trocul, practicat de milenii cu un etalon unanim recunoscut pe plan social şi statal, adică moneda.
    De aici s-a ajuns la o deviere a funcţiunilor monetare, şi atunci când a intervenit politicul s-a ajuns la decredibilizarea acestui instrument financiar, încât monezile sunt corodate în mod constant de inflaţie, de speculaţie, de acumulare nejustificată, precum şi de alte fenomene dăunătoare. Nu ar fi utilă o trecere în revistă a efectelor negative ale expoatării nechibzuite a funcţiilor monetare, care au mers de la crime, până la conflicte militare majore, ci considerăm că ar fi mai utilă găsirea unei soluţii de ieşire din impas. Una din soluţii ar fi reuniunea monetară, într-o singură monedă unică aparţinând proprietăţii publice internaţionale, ce va trebui gestionată foarte judicios. Masă monetară poate fi gestionată judicios, prin stabilirea unor reguli şi principii, care vor facilita această uzanţă modernă timp îndelungat. Principii ca transparenţa, echitatea, moralitatea şi solidaritatea trebuie să guverneze această noua abordare.Unii specialişi au propus ca o unitate de referinţă să poarte numele de ecu, alţii au propus şi alte denumiri. Principală este abordarea globală a acestei problematici şi bineînţeles că o anumită perioadă de timp ecu va circula alături de celelalte monede naţionale. Moneda ecu va fi o monedă virtuală, convenţională, convertibilă oricând cu altă monedă, dar fiind supusă unor anumite reguli de transfer. Principala trăsătura a monezii ecu va fi fluiditatea şi transparenta absorbţiei.
    In viitor nu vor mai exista situaţii în care o persoană va fi atacată pentru a i se lua banii, deoarece ecu vor fi virtuali, nu se pot comite înselăciuni sau speculaţii deoarece controlul circulaţiei va fi foarte strict, nu se pot comite infracţiuni transfrontaliere, sau inginerii financiare, deoarece regulile de circulaţie vor fi schimbate printr-un sistem controlat. Avantajele vor fi evidente şi pentru sistemul fiscal, şi pentru normalizarea relaţiilor interumane, pentru progresul social şi combaterea în general a fenomenelor criminale comise în numele banilor sau pentru bani. Detaliile acestor propuneri vor fi în mâna specialiştilor, care vor elabora regulamente şi intrucţiuni ce vor trebui aprobate prin legi speciale în toate statele civilizate şi moderne. Implementarea sistemului ecu, ar putea genera progres, eficientizare, modernizare şi înlăturarea unor tare care pot pune în stare de pericol persoanele care deţin mase monetare substanţiale.Aceasta propunere generoasă vine în spijinul abordării pragmetice a crizelor financiare, şi a fenomenelor dăunătoare legate de acesta. In ziua în care va fi generalizat ECU, vor dispărea jumătate din faptele criminale.Ori se ştie că este mai uşor să previi decât să tratezi o boală socială.

    RăspundețiȘtergere
  3. Destructurarea serviciilor secrete din intreaga lume, a fost hotărâtă la nivel înalt şi discutată în parlamentele celor mai importante state. De asemeni reducerea costurilor privind apărarea, ordinea publică şi siguranţa, precum şi scoaterea în afara legii a unor categorii de armamet strategic şi de nimicire în masă, prin care se justifică închiderea companiilor producătoare de submarine, portavioane, avioane, rachete, tancuri, tunuri, muniţii, inclusiv ogive nucleare de mare calibru, vor asigura economii semnificative la bugetele statelor care acum sunt în criză.Opinia publică susţine aceste activităţi.
    Principalul motiv al politicii de austeritate în acest domeniu, este faptul că o serie de experţi financiari independenţi au constatat că începând din epoca războaielor napolioniene, au existat grupuri de interese transnaţionale, care prin structuri proprii de spionaj sau de informaţii, au acordat credite de razboi unor state şi au finanţat arsenalele şi uzinele producătoare de echipament militar, industria petrolieră, industria miniera, industria metalurgică, agricultura intensivă, să asigure cu prioritate completarea necesarurilor tot mai mari de dotare cu echipament militar modern, în scopul escaladării violenţei şi a războiului.Cele mai multe grupuri, care au reuşi să acumuleze valori materiale imense ce sunt estimate acum la 25% din masa monetară mondială sunt în Stalele Unite ale Americii. Ori dacă se pune problema legalităţii şi a moralităţii obţinerii acestor profituri uriaşe, se considera ca nu este normal să produci extincţia a sute de milioane de tineri militari şi civili, prin diseminarea unor stări de conflict, alimentarea insecurităţii planetare, intervenţii „ mannus army” în diferite state, prin înlocuirea sistemului politic, etc. S-a constatat că au fost încălcate principalele norme ale legislaţiei internaţionale, în special Convenţiile de la Geneva cu privire la demilitarizare şi asigurarea unui climat de securitate colectivă la nivel planetar, interzicerea utilizării violenţei extreme în relaţiile dintre state, scoaterea în afara legii a unor categorii de armamant ofensiv de mare pericol sau a armelor de nimicire în masă. Unii specialişti militari au apreciat că există în arsenal statelor unde sunt localizate sediile juridice ale grupurilor financiare de interese în diseminarea conflictelor militare majore, categorii de arme care pot produce extincţia planetară de cateva de ori. Ori se stie că nimeni nu produce armamant, pentru a fi scos din termenul de valabilitate ci pentru a fi utilizat. De exemplu, unul din principalele state supermilitarizate, utilizează 80% din stocurile de armament conventional, pentru a gestiona crizele produse chiar de ei în mai multe teatre de operaţiuni, iar diferenţa de 20% după ce a fost uzată moral, este vândută statelor de mâna a doua la preţuri supraevaluate, prin metode de corupţie a decidenţilor de la conducerea ministerelor de aparare sau a şefilor de stat şi de guvern. Coroborat cu provocarea unor minorităţi care să solicite injust autonomii teritoriale, şi în acest sens se poate vedea reţeta utilizată în fosta Jugoslavie, există premizele ca în anii următori, când omenirea este lovita de sărăcie, criză alimentară şi de materii prime, malnutriţie, şomaj, creşterea consumului de substanţe psihotrope, să crească profiturile bancherilor şi marilor companii producătoare de armamant pe seama vărsării de sânge nevinovat, într-o sarabandă de conflicte zonale şi nu numai.Pe acest fond, opinia publică mondială, se opune acestor pericole la nivel global, iar un număr din ce în ce mai mare de civili luptă pentru pacea planetară, protecţia mediului, judecarea şi condamnarea marilor actori ai violenţei planetare, şi instituirea unui climat nou de cooperare şi încredere reciprocă, chiar daca preţul plătit este reducerea armatelor şi a armamentelor, desfiinţarea unor strucuri de informaţii care capuşează guvernele, în scopul acoperirii deficitelor bugetare mari existente, sau a atenuării măcar în parte a crizei economice mondiale actuale.

    RăspundețiȘtergere
  4. ROMANIA CENTRUL CONTRABANDEI DE ARME CATRE TERORISTI SI ORGANIZATII CRIMINALE! ……. RAPORT SECRET………… Principalul obiectiv al acestui studiu este traficul ilegal de arme in Romania Traficului ilegal de arme în acesta regiuneeste legată atât cu crima organizată şi activităţilor teroriste. Principala sursă de arme este corupţia din cercurile militare din jurul presedintelui Basescu. O bine cunoscuta organizaţiei terorista araba, AL QUEDA , este activă si are numeroase conexiuni în România. Există o creştere a comerţului cu componente, produse şi substanţe utilizate în procesul de fabricaţie a armelor de distrugere în masă (chimice, biologice şi nucleare). Situaţia actuală a industriei româneşti este dificila si singura şansă de supravieţuire rămâne exportul de arme “în zonele fierbinti ale lumii prin spargera embargoului si a acordurilor internationale . Directia de Protectie si Securitate Militara (contraspionaj) si Directia de INVESTIGATII Economice (în cadrul Ministerului de Interne) sunt responsabile pentru verificarea armă de afaceri sunt în conformitate cu acordurile internaţionale şi sa urmareasca daca prin transferuri armele in tarile in care se poarta razboaie civile,sau intari care sprijina terorismul unternational. Serviciul de Informatii Externe este de asemenea mandatată pentru a verifica importatori, destinaţia finală a transferurilor de arme fiind uneori verificate , prin atasati militari din Directia de Informatii Militare, pe baza acordului de autorităţile din ţara importatoare. Practic aceste servicii sunt în măsură să ştie daca Guvernul roman susţine exportul ilegal, pe motive politice sau economice. TIPURI DE ARME pistoale automate: Glock. Acest tip•ROMANESTI INTREBUINTATE IN TRAFIC ILLEGAL. de pistol este foarte versatil, are 17 cartuşe, şi este foarte greu de detectat, carbins Assault:•deoarece acoperă şi alte părţi sunt făcute în ceramică. AK-47, Heckler & aruncătoarele Grenadă: AG 7• mitraliere: Armalite •Koch Rachete: Stinger, SAM.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucrari publicate de Gheorghe Buzatu

    • Nicolae Iorga. Omul și opera, vol. I, Iași, Editura Junimea, 1971, coordonatori Gh. Buzatu și N. Grigoraș; vol. II, Bacău, 1994; vol. III, Iași, 1999.
    • Războiul secret. 1939-1945, Iași, Editura Junimea, 1973.
    • Dosare ale războiului mondial (1939-1945), Iași, Editura Junimea, 1978.
    • România și trusturile petroliere internaționale până la 1929, Iași, Editura Junimea, 1981 - Premiul Academiei Române.
    • Iași 1600 - 1859 - 1918, Iași, Editura Junimea, 1983, coordonatori Gh. Buzatu și colaboratori - Premiul Academiei Române.
    • Anglo-Romanian Relations after 1821, Iași, Editura Academiei, 1983 - coordonatori Gh. Buzatu și Al. Pascu.
    • Funcția militantă a științei noastre istorice, în Istoria poporului român în concepția președintelui Nicolae Ceaușescu, coordonador Ion Popescu-Puțuri, Editura Politică, Bucarești, 1988.
    • Din istoria secretă a celui de-al doilea război mondial, 2 vol., București, Ed. Științifică și Enciclopedică/Ed. Enciclopedică, 1988-1995; vols. I-II, ediția a II-a, Iași, Tipo Moldova, 2009.
    • Războiul marilor spioni, I-II, Iași, Editura Junimea, 1986-1990.
    • Eminescu: Sens, timp și devenire istorică, 2 vol., coordonatori Gh. Buzatu, Ștefan Lemny, I. Saizu,Stela Cheptea, Iași, Editura Universității, 1988-1990; vols. I-II, ediția a II-a, Iași, Tipo Moldova, 2010.
    • Mareșalul Antonescu în fața istoriei, 2 vol., Iași, Editura BAI, 1990, editor, în colaborare cu Stela Cheptea, V. F. Dobrinescu, I. Saizu; ediția a II-a, Iași, Tipo Moldova, 2010.
    • Ion Antonescu, Un ABC al anticomunismului românesc, 2 vol., Iași - București, Editura Moldova/Mica Valahie, 1991-1998, ediție Gh. Buzatu.
    • Războiul mondial al spionilor (1939-1989), Iași, Editura B.A.I., 1991.
    • România cu și fără Antonescu: documente, studii, relatări și comentarii, Iași, Editura Moldova, 1991.
    • Românii în arhivele Americii, Iași, Editura Moldova, 1992.
    • ... Așa a început holocaustul împotriva poporului român, București, Editura Majadahonda, 1995.
    • Românii în arhivele Kremlinului, București, Editura Univers Enciclopedic, 1996; ediția a II-a, Iași, Tipo Moldova, 2010.
    • Radiografia Dreptei românești (1927-1941), București, Editura FFPress, 1996, Gh. Buzatu, Corneliu Ciucanu, Cristian Sandache.
    • O istorie a petrolului românesc, București, Editura Enciclopedică, 1998; ediția a II-a, Iași, Demiurg, 2009 (vezi mai jos).
    • Agresiunea comunismului în România. Documente din arhivele secrete: 1944-1989, 2 vol., București, Editura Paideia, 1998, editori Gh. Buzatu, Mircea Chirițoiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Construcţia Europei Unite are o serie de vulnerabilităţi majore, ce pot anula efortul comun de pace şi de progres economic în acestă zonă, din varii motive. Înca de la organizarea Cruciadelor s-a observat o deficienţă majoră de autoritate şi de execuţie, dintre diferitele interese ale unor regiuni Europene, unii prinţii având orgolii şi compotament de castă, lucruri ce au condus la falimentul ideii de unitate, pe continent. Pe timpul Imperiului Roman, s-a dorit crearea unei uniuni de teritorii şi de state scavagiste, prin forţa armelor, cu impunerea unei legislaţii de la centru, a unei religii dominante, a unei culturi şi filosofii născute pe malul Tibrului, a unei organizări militare comune, a unei monede unice, şi a unei administraţii locale venite de la centru, dar cel mai grav a fost impunerea unui sistem politic unitar. In momentul în care nu s-a ţinut cont de specificul fiecărui stat de nivel cultural, istoric, religios, cutumiar, şi o parte din statele mai puternice sub masca unei mai bune organizări administrative politico-militare au vizat preluarea forţei de muncă vii, adică prizonierii au fost făcuţi sclavi, pe termen lung s-a dovedit o activitate profund dăunătoare. Coroborat cu dominaţia economică, prin preluare unor active ce reprezentau zăcăminte minerale de importanţă strategică, a unor septeluri de animale domestice, de rezerve de cereale şi de alimente de strictă necesitate, şi un comportament dominant de moravuri decadente a unor lideri militari locali, numiţi de la centru au generat permanente conflicte. Represiunea nedreaptă asupra unor persoane care comiteau un delict de opinie, in sensul în care nu erau de acord cu concepţiile ocupanţilor militari sau politici de la centru cum ar fi pedeapsa la crucificare sau la ardere de viu, au avut ca finalizare un efect contrar. Religia dominantă în prezent din Europa, chiar şi suprapusă în parte peste zona atee a populaţiei, are la bază un eveniment, care la timpul său nu anunţa nimic neosebit fiind o simplă execuţie publică a unor tâlhari, şi a unui Om care a dorit pace şi armonie între semenii săi, o bună înţelegere şi un respect reciproc. Analizând prin studiu comparat, evoluţia istorică a acestor concepte, se observă că aceste idei generoase s-au regasit şi în principiile politicii externe ale unor state europene. Principii ca respectarea suveranităţii atorităţilor locale şi centrale, avantajul reciproc în schimburile economice, neamestecul în treburile interne, nerecurgerea la violenţă şi la ameninţarea cu represiunea injustă, promovarea unor principii de pace, bună înţelegere şi de incredere reciprocă, cooperarea pe multiple planuri pentru realizarea unor proiecte sociale, economice, stiinţifice, culturale sau chiar sportive comune, o competiţie egală între state şi o protecţie socială asupra tuturor cetăţenilor, reprezinţă concepţii de bază solide, ce ar putea fi alăturate oricărei construcţii.Potrivit teoriei ciclicităţii istoriei, s-a observat în ultimile decenii, că o serie de lideri ai unor state mici care au reiterat aceste principii în relaţiile lor dintre state, au fost eliminaţi fizic cu judecată sau fără, în mod primitiv şi sângeros, lucruri ce au creat serioase dubii în ochii opiniei publice Europene. Ori dacă acele principii de armonizare a relaţiilor dintre state, am spune generoase, au fost inlocuite cu tendinţe autarhiste egocentriste şi disarmonice dintre state prin stabilirea unor bareme şi criterii inegale, au condus în prezent la o grava criză de autoritate politică la nivel European. O mare parte din state nu-şi gasesc echilibrul macroeconomic, iar povara este aruncata asupra celor mai sărace state, prin pauperizarea populaţiei, discriminarea economică, accesul la sănătate, edicaţie, cultură, în timp ce Parlamentul European emite acte juridice inoperabile, ce reflectă aspiraţiile unor anumite grupuri de interese.Ori aici este cheia de boltă a construcţiei Europene, mai ales ca nu toţi văd cu ochi buni acestă structură interstatală, lucru confirmat de evenimente ce s-au petrecut de secole şi de milenii întregi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rezultă din acesta că haosul economic poate genera dezastre majore.
    Pe primul plan se situiază analiza crizei mondiale, generată artificial de unele grupuri de interese, ce se erijează în lideri de opinii, de capitaluri speculative, tehnico-ştiinţifice, culturale, etc. transnaţionale. Aceste aspecte au fost sesizate la ultimile întâlniri de lucru ale acelor comisii ţinute în secret, ferite de ochii presei, pentru ca opinia publică mondială să nu cunoască analiza şi prognoza macroeconomică şi sociopolitică, pentru următorii cinci sute sau o mie de ani.
    Având în vedere că mare parte dintre acei lideri, fac parte din elita cercurilor bancare, sunt patronii unor mari trusturi de presa, deţin monopolul în domenii de vârf : genetice, informatice, farmaceutice, alimentare, industriale civile sau militare, s-a creat un curent de opinii antiumanitar, din care ar rezulta ca singura soluţie de „ieşire din criză” ar fi reducerea populaţiei lumii – pe orice cale înclusiv a războiului – preluarea micilor capitaluri de către marile corporaţii, asigurarea alimentaţiei sintetice, reducerea consumului mondial de bunuiri şi servicii în statele considerate de mâna a doua, castrarea chimică a „ raselor inferioare”, creşterea gradului de supraveghere totala a populaţiei prin microcipare, utilizarea cardurilor, a sateliţilor specializaţi în monitorizarea tuturor persoanelor, etc. Se doreşte anularea prestaţiilor sociale gratuite privind sănătatea, învăţământul asistenţa socială, reducerea drastică a pensiilor şi salariilor, dezincriminarea consumului de halocinogene şi actelor de agresiune cu mână armată, prin modificarea legislaţiei, etc. Se vrea instaurarea unei noi ordini mondiale, prin extincţia parţială controlată a unei bune părţi a populaţiei lumii, prin metode bine disimulate, miniinvazive dar oculte şi perverse.
    Exista state unde sunt efectuate teste pilot pentru a se vedea gradul de recţie a opiniei publice, la măsurile antiumanitare adoptate, precum şi marginalizarea şi eliminarea fizică a liderilor de opinie pro-umanitari, pe fondul unor campanii de presă bine dirijate, de fumigene.
    Unul din principalele scopuri este desfiinţarea valorilor naţionale : culturale, religioase, ştiinţifice, economice, politice, prin campanii de presă bine dirijate, dar şi prin intensificarea supravegherii la nivel global, şi incriminarea injustă a unor lideri cu presupuse fapte de corupţie, prin instituţii specializate, cu rol represiv, dar şi prin destructurarea oricăror manifestaţii publice revendicative, prin întărirea aparatului represiv şi de siguranţă.Se mai vrea demonizarea valorilor autentice.
    O alta componentă anti-umanitară este amorsarea unor conflicte locale sau zonale în scopul declanşării unor ostilităţi militare, pentru ca în final şă se extindă acele conflicte la nivel global, în profitul unor proprietari de banci şi de concerne care produc echipament militar şi de distrugere in masă. Iniţial se vor produce unele revolte populare în anumite state, prin eliminarea unor lideri politici devotaţi naţiunii lor, şi înlocuirea lor cu lideri controlabili aleşi „ democratic „ care să execute bine ordinile primite de la centrul de comandă mondial, chiar şi împotriva întereselor popoarelor pe care le reprezintă.Exemple în acest sens sunt numeroase.
    Grupul experţilor evidenţiaţi mai sus, doresc ca pe orice cale să se reducă populaţia lumii la jumatate, pentru a fi mai bine controlată, şi să fie preluate toate activele importante de resurse minerale şi alimentare, în mâinile câtorva concerne transnaţionale. Sub pretextul luptei împotriva terorismului sau a dictarurilor se doreşte reinstaurarea unei noi ordini globale, bazate pe noi principii anti-umanitare. Foarte grav este că se doreşte extincţia unei jumătaţi din populaţia globului, mare parte din ţările cele mai sărace, şi controlul total asupra persoanelor rămase, adică o noua epocă neo-sclavagistă condusă de un consliliu mondial cu aspiraţii faraonice şi profund antiumanitare şi qvasi-genocidare. Lupta de clasa s-a înlocuit cu dictatura minoritarilor...

    RăspundețiȘtergere