"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




miercuri, 4 ianuarie 2012

Scrisoare Deschisă - INIMI NEPRIHĂNITE


Vă adresez aceste rînduri ca urmare a lecturării ziarului „Tricolorul” de  marţi, 27 decembrie 2011, din care am aflat că aţi hotărît, în calitate de europarlamentar, să trimiteţi la Bruxelles un grup de copii aflaţi în grija Fundaţiei „Inimi Neprihănite”, de la Odorheiul Secuiesc.
Vă mulţumesc, domnule preşedinte, pentru acest dar minunat pe care urmează să ni-l oferiţi în cursul lunii martie 2012.
La Conferinţa OFRM, unde am participat ca reprezentantă a femeilor peremiste din judeţul Mureş, am luat cuvîntul spre a propune doamnelor noastre din toată ţara ca organizaţia naţională să acorde tutela sa copiilor de la respectiva Fundaţie. Mi-a fost greu cînd vicepreşedintele PRM de la acel moment, domnul Dan Claudiu Tănăsescu, mi-a tăiat elanul, invocînd un motiv pe care nu vreau să mi-l mai amintesc.
Rememorînd momentul, cred că nici n-a ştiut despre ce vorbeam. Cunoşteam bine situaţia copiilor ce vieţuiesc în aşezămîntul oază de românism (alături de Liceul „Marin Preda”), de la Odorheiu Secuiesc. Ştiam prin ce au trecut măicuţele care ocrotesc cu sufletul lor liniştea preşcolarilor, şcolarilor şi liceenilor din acel spaţiu atît de hulit de către administraţia locală. Am aflat toate acestea dintr-o vizită făcută acolo ca însoţitor-colaborator al domnului deputat prof. Adrian Moisoiu. Mult timp m-am gîndit cum ar putea marea familie a PRM să ajute minunea ce se rotunjeşte cu fiecare clipă a existenţei neprihănite din aşezămîntul despre care vă scriu. Iată că în spaţiul mirific al Sărbătorilor de Iarnă, visul meu s-a împlinit şi, cu gestul unui om cu suflet mare, le-aţi promis copiilor o excursie pe care nu şi-ar fi putut-o realiza singuri.
Vă mulţumesc, domnule Corneliu Vadim Tudor!
Menţionez că primarul nostru de la Chiheru de Jos, domnul Emanoil Hurdugaci, împreună cu gospodari inimoşi din comuna pe care o administrează, la fiecare început de toamnă colectează produse agricole şi sume de bani care, apoi, sînt duse la Fundaţia „Inimi Neprihănite”.
Şi vă mai mulţumesc pentru un lucru, domnule preşedinte: în acelaşi număr al ziarului „Tricolorul”, am găsit un articol bine documentat despre evenimentele din decembrie 1989. În finalul acestuia, autorul aminteşte despre masacrarea soldaţilor abia încorporaţi de la Cîmpina şi a USLA-şilor de sub comanda colonelului Trosca, dar şi despre intenţia monstrului-regizor de a masacra toată Unitatea Specială de Luptă Antiteroristă, ce urma să fie adunată într-o aşa-zisă revistă de front, pe platoul de la Ghencea. Cunosc evenimentele, sînt legată sentimental de antiterorişti, deoarece, prin natura împrejurărilor, 20 de ani din viaţă mi i-am petrecut alături de ei. Mă doare sufletul că mai-marii timpului ung tot felul de generali şi colonei din paie, al căror singur merit este acela de a plezni din călcîie şi a striga slugarnic, de la nivelul vipuştii: „Să trăiţi!”, în timp ce colonelul Trosca şi oamenii lui devin, cu fiecare zi, oale şi ulcele, din ordinul unui general dovedit trădător. Să mai amintesc faptul că un barcagiu-şef le-a retras acestora titlul de Eroi-Martiri?
Vă mulţumesc, domnule preşedinte Corneliu Vadim Tudor, pentru că mi-aţi dovedit încă o dată curajul şi dragostea de oameni care vă caracterizează.
La Mulţi Ani! Pentru familie, prieteni  şi colaboratori! 

Cu deosebită consideraţie.
Prof. MARIA DIACONESCU,
Vicepreşedinta PRM Mureş

Ziarul TRICOLORUL, nr 2356 / 05.01.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu