"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 10 februarie 2012

IERTAŢI-MĂ!


Motto : „Indignarea face versuri".
JUVENAL („Satire")

Iertaţi-mă, prieteni, că nu sînt mafiot
Aş fi trăit ca-n pampas, eram acum departe!
Aveam Rolls-Royce la scară, palate peste tot...
Pe cînd aşa, fac foamea şi-adorm cu capu-n carte.

Iertaţi-mă, prieteni, că nu sînt francmason
Am refuzat, ca prostul, deşi s-a tras de mine!
Aş fi primit onoruri, şi premii, şi blazon...
Pe cînd aşa, duc crucea Bisericii Creştine.

Iertaţi-mă, prieteni, că nu sînt pederast
Ce tari sînt Kavalerii aceştia de Kurlanda!
Uniţi întru Satana, regatul lor e vast...
Eu am iubit femeia şi i-am adus ofranda.

Iertaţi-mă, prieteni, că nu-s agent străin
Nici KGB sau Avo, şi nici Mossad sau CIA!
Eram azi Preşedinte de ţară (cel puţin)...
Fiindcă aşa stă treaba, la noi, în România.

Iertaţi-mă, prieteni, dar nu mă pot schimba
Eu sînt curat la suflet şi am o ţară-n spate.
Am fost şi voi rămîne Tribun - şi nu lichea
Iar Dumnezeu le vede şi mie-mi dă dreptate!

CORNELIU VADIM TUDOR
Noaptea de 9 spre 10 februarie 2012

Ziarul TRICOLORUL, nr 2388 / 11.02.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu