"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




joi, 16 august 2012

GUVERNUL ŞI-A PUS PONTA-N CUI

Rareori mi-a fost dat să întîlnesc un individ mai respingător ca acest Victor Ponta! Urît şi obraznic, hoţ şi mincinos, imoral şi idiot absolut, nu se pricepe la nimic. Pocitania imită pe alţii. I-aţi văzut mersul? El încearcă să-i copieze pe baschetbaliştii americani. I-aţi auzit vorbirea „cîntată“ în prelungirea şi urcarea ultimelor silabe? El îl imită pe idolul său, care l-a inventat: Adrian Năstase. De fapt, asta e cea mai mare greşeală a fostului premier şi preşedinte al PSD: l-a numit pe maimuţoi „Micul Titulescu“. La ce s-o fi referit? La faciesul asiatic?

Poate, fiindcă nu cred că se gîndea la abilităţile diplomatice, la care specimenul e tufă de Veneţia. Pentru a-l pedepsi pe Mircea Geoană, care îl eliminase pe el din funcţia de preşedinte al Camerei Deputaţilor, dar îl scosese ca pe-o măsea stricată, şi pe Ion Iliescu din fotoliu de şef al PSD, fireşte, folosindu-se de cacealmaua relaţiilor sale cu americani - Adrian Năstase l-a umflat cu pompa şi l-a proţăpit în fruntea partidului pe pupilul său. N-a făcut-o singur, ci ajutat de partenerul său de vînătoare, Ilie Sârbu, socrul mongoloidului. Mai ţineţi minte „noaptea cuţitelor lungi“ din PSD? Atunci, Mircea Geoană a fost tratat (trădat) la fel cum se purtase el cu Ion Iliescu. Dar tripleta unsă, cu toate alifiile, Ion Iliescu - Adrian Năstase - Ilie Sârbu nu s-a mulţumit cu atît: l-a scos pe „inamicul natural“ şi din funcţia de al doilea om în Stat, deşi era clar că PSD-ul va pierde preşedinţia Senatului, care, imediat, a fost înhăţaţă de Vasile Blaga, după care a picat, ca o pară mălăiaţă, în gura arsă de tutun şi de alcool a lui Crin Antonescu. Parcă niciodată ca acum, nu s-a adeverit mai bine zicala: „Nu e pentru cine se pregăteşte“ - cu adăugirile mele pamfletare „pentru cine se kaghebeşte“ (Ion Iliescu), „pentru cine se americăneşte“ (Mircea Geoană), „pentru cine se băseşte“ (Vasile Blaga), „pentru cine se pokereşte“ (Crin Antonescu). Fiecare e „omul cuiva“. În loc să fie „omul lui Dumnezeu“. Dar fiecare e mai important decît spermatozoidul cu cap de tărtăcuţă, Ponta. Toţi cei enumeraţi, măcar, merg pe picioarele lor, au condus cîte ceva la viaţa lor: cîte un minister, de pildă. Ginerică n-a condus nimic. Decît pe Daciana, la dans, în emisiunea „Dansez pentru tine“ (mine). A rîs toată lumea, caraghiosul se mişca precum un bărzoi lovit de streche, cu şoldurile alea diforme şi măciulia unui cap de Gengis Han dezgropat după sute de ani. Păcat de Daciana, că e o fată civilizată şi la locul ei. Dar ăsta… Ponta ăsta… el chiar crede că reprezintă ceva, că are autoritate, ca procuror, şi poate conduce un guvern. Vai, vai, ce ruşine! Aici se vede cel mai bine (de fapt, cel mai rău) decăderea cumplită a lumii româneşti. Un avorton care se purta ca un sadic cu ta-su, cînd bietul bătrîn agoniza, bolnav de cancer (aşa i-a scris mama lui Ponta doamnei Nadia Pandrea, aflată la Paris), un spărgător de economate la Paris (în 1990, cînd l-a scos din ghearele poliţiei franceze aceeaşi femeie), un hoţ al Vilei Pătrăşcanu, de la Poiana Ţapului (indiferent ce pretexte ar invoca el, că n-are nici o vilă etc.), în fine, un hoţ neruşinat de Doctorat - acest golănaş infect a ajuns în funcţia din care au făurit România modernă oameni ca Ion C. Brătianu, Ionel I. C. Brătianu, Mihail Kogălniceanu, Titu Maiorescu, Petre Carp, Iuliu Maniu, Al. Averescu, Nicolae Iorga, Octavian Goga! Nu se poate o asemenea RUŞINE ISTORICĂ! PSD s-a sinucis ca partid, şi-a făcut harakiri, dar nu cu cuţitul, ci cu un ciob de damigeană.

N-are rost să mai amintesc de fiţele şi fandoselile acestui Ponta, în Parlament, unde îl trimitea şeful lui, Adrian Năstase, la microfon, să facă „glumiţe“. Erau momente penibile, fiindcă imbecilul nu e bun de nimic, aşadar nici de discursuri. În istorica zi de 18 decembrie 2006, cînd eu şi PRM l-am fluierat pe Traian Băsescu, l-am trimis la Puşăria Mafioţilor şi am măturat Parlamentul cu el - seara, la Realitatea TV, cine îndrăznea să mă facă, pe mine, huligan? Mucea-Flaimucea, adică Ponta! Acum e şi el „huligan“, fiindcă, după 6 ani, a ajuns la vorba mea. Dar, în timp ce eu sînt constant în criticarea lui Băsescu, ginerică carieristul (sic!) merge ca pişatul boului: o zi îl debarcă, o zi îl pupă şi „coabitează“ (?!) cu el. Aşa a spus zilele trecute: că el e gata „să coabiteze“ cu Băsescu, dacă nu ştiu ce... Românii au o zicală şi pentru comportamentul ăsta păduchios: „Ia-l de pe mine, că-l omor!“. Sau: „Curaj, găină, că te tai!“. Numitul Ponta are zilele numărate, nu numai la Palatul Victoria, ci şi în libertate, dar, vezi Doamne, el e gata să se sacrifice, pentru binele poporului. Îţi stă mintea-n loc ce dobitoc! Ehei, o să mă joc eu, mult şi bine, cu puşlamaua asta. De cînd aşteptam, eu, să intre în bătaia puştii mele de pamfletar o asemenea hienă! Care şi-a dat mîna (laba) cu naşul său de cununie, G.C. Maior, pentru a tîlhări PRM la alegerile locale din 10 iunie, supraveghind să nu care cumva să intrăm într-un Consiliu Judeţean. Ei, bine, pentru mîrşăvia asta am să-i bat cap în cap, pînă o vor lua la trap, le vor ieşi tărîţele şi le-or cădea şi ţîţele (n-am găsit altă rimă, vorba unui scheci cu Toma Caragiu). Există oameni care bagă mîna în foc că ambele secături „brunete“ (se pare că sînt ţigani) ar face, vorba Matrozului Chior, amor cu fundul. Eu nu ştiu dacă e aşa. Dar, dacă e aşa, să-şi păzească bine sfincterele, fiindcă am să-mi calc pe inimă, am să pun mîna la nas şi îi voi decalibra, în direct şi la oră de vîrf. Luaţi acest articol ceea ce şi este: ca pe un pamflet (turna-le-aş în fund oţet).

CORNELIU VADIM TUDOR

15 august 2012, Bran

http://www.ziartricolorul.ro/2674/guvernul-si-a-pus-ponta-n-cui.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu