"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 13 octombrie 2012

CENZURĂ NERUŞINATĂ LA POSTUL ROMÂNIA TV



SMS: Dragă Eugen Chelemen, te rog să le spui şefilor tăi Sebastian Ghiţă şi Cătălin Popa că fac o mare ticăloşie să mă interzică, pe mine, de aproape o lună, la România TV. În acest timp, zi şi noapte, toţi ciuvicii şi chibiţii mă înjură la acest post, fără a mi se da posibilitatea să mă apăr (cum vă obligă Legea). Îi compătimesc sincer, la gîndul că o să-i bată Dumnezeu. Te invit să le aminteşti un fragment din cartea mea, „Distihuri", prefaţată de Fănuş Neagu: „Nu mă mai prigoniţi/Ca să nu muriţi“…
VADIM TUDOR


ZIARUL TRICOLORUL, nr. 2592, 13.10.2012

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu