"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 16 noiembrie 2012

Alarmă de gradul zero: la cîrma Ministerului de Interne a revenit ucigaşul de mineri Anghel Andreescu (Ologu)!


                                                             Comunicat de Presă

În seara zilei de miercuri, 14 noiembrie 2012, a avut loc un incident deosebit de grav: indivizi care au descins din 3 maşini (?!) de Poliţie au bruscat şi au sechestrat, timp de două ore, o echipă de campanie electorală a PRM, în zona Pieţei Moghioroş, din Capitală. Echipa era formată din profesorul de matematică Adrian Popescu (vicepreşedinte al formaţiunii noastre şi preşedintele Filialei Bucureşti a PRM) şi din 6 membri ai Organizaţiei de Tineret. Aceştia nu făceau altceva decît să lipească nişte amărîte de afişe, pe un stîlp din staţia de troleibuz - care contrastau cu opulenţa neruşinată a panourilor luminoase şi a bannerelor celorlalte formaţiuni. La orele 19,10 şi-au făcut apariţia nu mai puţin de 3 maşini ale Poliţiei, pline cu 10 haidamaci bine hrăniţi, care, sub pretextul mincinos că membrii PRM lipeau afişe pe vitrinele unor magazine, i-au întrerupt din activitate, i-au brutalizat şi au încercat să-i bage, cu forţa, în acele vehicole, pentru a-i duce la Circa 22. Un tratament de-a dreptul grobian i s-a aplicat profesorului Adrian Popescu, om cu părul alb, în vîrstă de 66 de ani, care a fost maltratat ca ultimul răufăcător. Aşadar, nişte sectorişti analfabeţi i-au înfipt labele în piept unui dascăl venerabil! Bine am mai ajuns! Echipa PRM a încercat să explice, şi să arate, că nu a încălcat Legea cu nimic şi că afişele au fost lipite în mod civilizat, într-o zonă în care numeroase alte formaţiuni aveau publicitate electorală. Totul a fost în zadar - miliţienii se purtau ca nişte bestii, parcă erau drogaţi, trăgeau de hainele oamenilor şi se forţau să-i îndese în maşini. După cîteva minute de violenţă fizică şi verbală, provocată exclusiv de nemernicii care fac haina militară de rîs şi se comportă ca nişte mardeiaşi de mahala, pe bani publici - profesorul Adrian Popescu şi cei 6 tineri au mers, pe jos, la Circa 22, care, oricum, se afla peste drum. De acolo, dl. profesor mi-a telefonat mie, care mă aflam în biroul meu din Casa Scînteii, pentru a superviza apariţia ziarului PRM, ,,Tricolorul“. Mi-a explicat ce s-a întîmplat. I-am cerut să mi-l dea la telefon pe şeful bandei de miliţieni. Individul, însă, a refuzat (?!) să stea de vorbă cu mine - semn că el avea ordine mai ,,înalte“, de la care nu-l putea abate nimeni. Atunci, i-am telefonat ministrului de Interne, pentru a-i reclama acest abuz strigător la cer. Probabil ştiindu-se cu musca pe căciulă, Mircea Duşa nu a răspuns el, la telemobilul său privat, ci un aghiotant. I-am spus acestuia să-i comunice şefului său că am o problemă urgentă şi că îl rog să mă sune. Nici pînă azi, cînd scriu acest Comunicat de Presă, n-am primit vreun telefon. L-am sunat, atunci, pe vicepremierul Guvernului, Florin Georgescu, căruia i-am relatat ce s-a petrecut, rugîndu-l să-i comunice subalternului său, Mircea Duşa, că îl rog să-mi dea un telefon. În stilul său miştocar, Florin Georgescu mi-a spus că el n-are voie să se implice în chestiuni politice (?!). I-am dat, atunci, telefon lui Lucian Guran, fost şef al Poliţiei Capitalei şi actual director în Ministerul de Interne. Dar, el este prea mic pentru războiul declanşat de Guvern împotriva oponenţilor politici! Lucrătura miliţienească trebuia dusă pînă la capăt. După cca. două ore de hărţuieli şi insulte, ,,trupa pe butoaie“ de la Circa 22 a decis: amendarea profesorului Adrian Popescu cu suma de 10.000.000 de lei vechi şi mustrarea celor 6 tineri cu Avertisment. Procesul-verbal a fost scris şi semnat de un oarecare Dumitru Ionel, mai idiot decît Garcea şi mai ticălos decît un Gauleiter. Şi toate astea pentru ce? Pentru o pretinsă încălcare a Legii, care NU există!
Aşa înţeleg forţele de represiune ale fostului spărgător de tonomate, din Parisul anului 1990, Victor Ponta (ridicat de Poliţia franceză!), să-i reducă la tăcere pe adversarii politici ai acestui Guvern terorist. Acum devine clar de ce, pe ultima sută de metri, a fost scos de la naftalină, recuperat şi cocoţat în fruntea Ministerului de Interne (ca secretar de Stat, avînd în vedere că Mircea Duşa e un om de paie, care nu are nici o autoritate), ţiganul fără nici un Dumnezeu Anghel Andreescu (pe numele adevărat, Ologu). Mai ştiţi cine-i individul? Nimeni altul decît ucigaşul celor 32 de mineri, din februarie 1999, de la Stoeneşti. În anul 1976, specimenul a terminat Şcoala de la Băneasa, ca ofiţer al trupelor de Securitate, rămînînd în memoria colegilor săi cu porecla ,,Pîrjoală“ - pentru că obişnuia să fure pîrjoale de la cantina acelei instituţii de învăţămînt, pînă cînd a fost prins, fiind bătut de cei pe care îi flămînzea şi care l-au lăsat lat. Am crezut că am scăpat de astfel de strigoi ai trecutului, care au făcut Regimul Emil Constantinescu atît de odios. Ne-am înşelat: i-a recuperat strigoiul mai tînăr şi mai lacom, la fel de sadic (îşi bătea joc de propriul tată, care murea de cancer!) Victor Ponta!
Dincolo de toate aceste aspecte, rămîne brutalitatea sinistră a haitelor de hingheri în uniforme albastre, care brutalizează şi arestează oameni politici - cînd? Cu cîteva zile înainte de alegeri! Ce va urma mîine? Vor folosi muniţie de război? Pentru mine, Victor Ponta, Florin Georgescu şi Mircea Duşa au murit. Fie-le mocirla uşoară. Regimul politic pe care îl servesc ei era mort mai demult. Halal socialişti europeni, de teapa mafioţilor Liviu Dragnea, Marian Oprişan, Radu Mazăre, Alin Trăşculescu! Nişte derbedei, cu pulanele de tablagii sub haină. Aşa arată o ţară condusă de travestiţi complexaţi, care ştiu că n-au multă vreme la dispoziţie şi se grăbesc să-şi elimine oponenţii. Mie nu-mi e frică de Ginerică şi de Tata-Socru, care lucrează, pe brînci, la un blat cu Traian Băsescu. Îi scuip în ochi, cu dispreţ! Tot eu voi închide poarta puşcăriei, în urma lor,  şi am să arunc cheia la canal.

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Preşedintele Partidului România Mare,
Membru al Parlamentului European
15 noiembrie 2012



ZIARUL TRICOLORUL , nr. 2619, 16.11.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu