"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




miercuri, 16 ianuarie 2013

Europenii îi solicită liderului PRM autografe - Mesaje primite de Tribun la cabinetul său din Parlamentul European - Strasbourg –







Domnului Corneliu Vadim Tudor
Domnule deputat,
Puteţi să-mi trimiteţi poza dumneavoastră cu autograf?
Eu am toate fotografiile cu autograf ale personalităţilor politice  din întreaga lume şi aş fi onorat să o am şi pe a dvs.
Cu respect,
C. GROSZ
*   *   *
Dragă prietene,
Numele meu este David Cervenka şi colecţionez semnăturile  personalităţilor politice din întreaga lume.
Am o mare problemă. Cu cîtva timp în urmă, i-am scris domnului Vadim Tudor, rugîndu-l să-mi trimită semnătura autentică a domniei sale, dar nu am primit-o pînă acum. Deoarece nu ştiu cum să procedez, mă adresez dvs. pentru a mă ajuta.
Voi deschide, la Praga, o expoziţie de autografe, dar din colecţia mea lipseşte semnătura domnului Vadim Tudor.
Vă rog să-mi trimiteţi fotografia Excelenţei Sale, domnul Vadim Tudor, iar în autograf să fie specificat că acesta îi este  adresat „lui David“.  Vă rog, de asemenea,  ca fotografia să nu fie imprimată sau ştampilată.
V-aş fi recunoscător dacă aş avea semnătura Excelenţei Sale, domnul Corneliu Vadim Tudor.
Colecţia mea include toate personalităţile din sfera politică. Deţin cea mai mare colecţie de semnături politice din Republica Cehă.
Cu cele mai bune urări,
 Vă mulţumesc anticipat.
Al dvs.,
DAVID CERVENKA
Donovalska 2222, 14900, Praga 4, Republica Cehă

        

ZIARUL TRICOLORUL, nr. 265, 16.01.2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu