"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 1 noiembrie 2013

CRONICA UNEI MORŢI ANUNŢATE - Mafioţii n-au vrut-o vie pe Anca Petrescu în Casa Republicii, acum o au moartă...






Mafia a triumfat: Anca Petrescu nu mai este! Era singura persoană care mai stătea în calea bandelor de infractori care dijmuiau şi jefuiau miliardele de lei alocate lucrărilor de finisare a Casei Republicii. În numeroase articole publicate în „România Mare“ ea a denunţat aceste jafuri. Un beţivan care căpuşează, de vreo 20 de ani, impunătoarea construcţie a ameninţat-o: „Am să pun doi rakeţi din Ucraina să te lichideze!“. Ea însăşi mi s-a plîns - mie şi colaboratorilor mei - în repetate rînduri, ultima oară în iulie 2013, în faţa Casei Scînteii: „Ăştia vor să mă omoare!“. Iar după numai o lună, a suferit acel foarte dubios accident. Şi cînd se credea că a fost salvată, e răpusă de nişte germeni ucigaşi, la Spitalul Floreasca (unitate cuprinsă în strategia militară, de apărare a ţării!), loc unde, cu exact 20 de ani în urmă, în august 1993, s-a stins din viaţă şi tatăl meu, căruia o doctoriţă ţărănistă îi reproşa că de ce scriu eu ceea ce scriu (?!). Coincidenţă? Nu cred în coincidenţe. Moartea marii arhitecte Anca Petrescu este foarte suspectă. Vor curge rîuri de cerneală despre sfîrşitul acestei femei remarcabile, care strica socotelile unei Mafii rapace şi, vai, criminale. Personal, am preţuit-o mult pe Anca Petrescu. În vara acestui an, într-una din vizitele pe care mi le-a făcut în biroul meu de la Casa Scînteii, mi-a spus: „Domnule preşedinte, atunci cînd m-aţi făcut deputată, în 2004, aveam frigiderul gol. Pur şi simplu, nu ştiam ce să le dau fetelor mele de mîncare“. Ce mai rămîne din poveştile despre averile pe care le-ar fi strîns după lucrările efectuate în lumea largă? Nimic. Toată viaţa ei, Anca Petrescu a fost un om sărac. Îmi aduc aminte ce le spunea senatorul PRM Mihai Lupoi (arhitect, şi el) unor cunoştinţe despre mine însumi: „Este enervant de cinstit“. Aşa era şi Anca Petrescu. Ce lasă în urma ei? Un monument unic în lume, făurit, exclusiv, de inteligenţa şi harul creator al Poporului Român. Ce destin fenomenal! O fată atît de tînără şi frumoasă a învins congregaţia unor mari arhitecţi şi a cîştigat Concursul naţional de proiecte, fermecîndu-l pe foarte exigentul Nicolae Ceauşescu, care... tăcea în faţa ei! Naşte ţara asta astfel de femei minunate, care te uimesc prin valoarea şi autoritatea pe care le degajă. Am să scriu mai mult despre Anca Petrescu - atunci cînd mă voi mai linişti şi-mi voi aduna gîndurile. Resimt moartea ei prematură ca pe o pierdere personală, de familie. Familie în care, de nenumărate ori, a fost primită cu dragoste: de ziua mea de naştere, de ziua fiecărei fiice pe care mi-a dăruit-o cerul, ea însăşi avînd tot două fete.
Trupul neînsufleţit al ilustrei dispărute se află depus la Casa Republicii. Mafia care taie şi spînzură acolo, în creaţia ei, acum e fericită. N-a vrut-o vie, o are moartă. Malefică satisfacţie! Dar bandiţii vor plăti, nici o grijă. Am să-i ajung şi-n gaură de şarpe. Anunţ că voi participa la funeraliile Ancăi Petrescu, care vor avea loc sîmbătă, începînd cu orele 12, la Sighişoara. Fie ca Bunul Dumnezeu să primească în Rai sufletul acestei românce excepţionale, care n-a făcut rău la nimeni, ci numai şi numai bine. Ea a fost nu numai o mare arhitectă, ci şi un strălucit etalon moral, o mîndrie a speciei umane.

CORNELIU VADIM TUDOR
31 octombrie 2013

Explicaţie poză: FOTOGRAFIE PREVESTITOARE

În nr. 2834, din 7 oct. 2013 al ziarului „Tricolorul“, a apărut această imagine, cu explicaţia: „La 23 decembrie 2011 a fost inaugurat şi sfinţit noul sediu al P.R.M. În imagine, preşedintele partidului, alături de bunii săi prieteni Sergiu Nicolaescu şi Anca Petrescu. Între timp, marele regizor a murit, iar celebra arhitectă se zbate între viaţă şi moarte, la Spitalul Floreasca...“.





ZIARUL TRICOLORUL , Anul X, nr. 2853, VINERI 1 NOIEMBRIE 2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu